Perşembe, Aralık 06, 2007

Patates Pacasi


Patates Pacasi icin malzemeler:
  1. 4 büyük boy patates
  2. 2 yumurta, 1 tatli kasigi tuz, 1 tatli kasigi kirmizi toz biber
  3. 4 yemek kasigi nisasta, 1 su bardagi su, 3 dis sarmisak
  4. 1 su bardagi yogurt
  5. tepsi icin azicik sivi yag ve azicik un

Hazirlanisi:

  1. Patatesleri kabuklari ile birlikte hasladim, suyunu süzdüm, soguduktan sonra soydum ve püre seklinde ezdim. Sarimsaklari soydum ve iyice ezdim. Patatesin icine karistirdim.
  2. Tüm malzemeleri patates ile karistirdim ve önce yaglanmis sonra unlanmis tepsiye patates karisimini döktüm.
  3. Önceden isitilmis firinda üzeri ve kenarlari azicik kizarana dek pisirdim.

1 Yorum:

Blogger busem dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

Cumartesi, 22 Aralık, 2007  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa