Cumartesi, Eylül 29, 2007

Domates Sosu - Salca





Domates Sosu- Salca

Malzemeler:

2 kg domates
2 kg kirmizi salcalik biber
bir miktar tuz

Hazirlanisi:
  • Domatesleri ve biberleri yikayip, suyu süzüldükten sonra iri iri dograyip mutfak robotunda iyice kücülttüm.
  • Bütün malzemeyi derin bir tencereye döktüm ve 2,3 saat kadar kaynattim.
  • Domatesler iyice suyunu cekene kadar kaynatmak gerekiyor, ama ben bir miktar az kaynatarak sivi halde biraktim. Cok kati hale gelmesini istemedim. Bunun ayarlamasini herkes gönlüne göre yapar.
  • Son 10 dakikasinda bir miktar tuz attim.
  • En son olarak; domatesleri ve biberleri bir el robotu ile iyice ezdim.
  • Sicak sicakken kavanozlara doldurdum ve agizlarini sikica kapatip ters cevirdim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa